- mån 07 nov 2016, 18:29
Rattfrossa skrev:Valnöt, känns så mycket mer levande än mesh och efter en tids noja bytte jag till valnöt. Tycker även den bryter av i den mörka inredningen jag valt. Tröttna, nja inte pga av val kring dekorpanelenJE Jr skrev:Rattfrossa: Kul :DDet där med Mesh eller Valnöt har jag nojjat med fram och tillbaka jag vet inte hur många gånger. Å ena sidan ger trästrukturen karaktär och fin kontrast till den ljusa skinninredningen. Å andra sidan är jag rädd för att tröttna på valnöt som känns fräscht och nytt idag men som kanske känns uttjatat om ett år eller två. Mesh är mera tidlöst och har också en skön, "äkta" struktur när man tar på det. När alla andra har plast som ska se ut som metall har man the real thing liksom ... Men jag kommer säkert att nojja ett tag till. Hur tänkte ni andra som valde valnöt respektive Mesh?
Enda ändringen jag skulle gjort är att byta till träet som inte kostar extra. Tycker det träet där man känner strukturen förhöjer upplevelsen mycket jämfört med aluminiumen, men det rä väl en individuell preferens som så mycket annat :)
Volvo V60 D3 S/S, R-design, Hi-techpacket, Ice vit, Aut, Tonade rutor - MY12
Beställt: V90 D3 AWD, Osmium grey, Inscription, Klimatpaket, Teknikpaket, Svart innertak, Panoramatak, Subwoofer, 18" dubbfria vinterhjul,
Beställt: V90 D3 AWD, Osmium grey, Inscription, Klimatpaket, Teknikpaket, Svart innertak, Panoramatak, Subwoofer, 18" dubbfria vinterhjul,