Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Det är ju en gränsdragningsfråga. Om TS är ett troll kan man ju lika gärna spara ett steg och stänga kontot istället. Troll är skräp som det brukar heta. Jag tror fortfarande att TS tyvärr bara är trög och det går ju inte att förbjuda någon från att vara det. Stänger man den här tråden kommer ju frågorna bara hamna i 850-forumet istället.

Att kalla folk troll är lika tröttsamt att läsa som troll i sig. Tror man det så gör man det för sig själv och slutar svara i tråden helt och hållet så kommer tråden självdö. Jag följer som sagt fortfarande den i hopp om, ja, någon sorts riktigt avslut. Ni gör den inte exakt mer läsvärd.
av Gelis
Jag håller med Schmoyoho, tror inte TS är ett troll, däremot tror jag TS tycker det är lite kul att hetsa upp forumet.

Sedan finns det kanske vissa frågor som är alvarligt ställda pga okunskap.
av Lillarapunzel
Gelis skrev:Jag håller med Schmoyoho, tror inte TS är ett troll, däremot tror jag TS tycker det är lite kul att hetsa upp forumet.

Sedan finns det kanske vissa frågor som är alvarligt ställda pga okunskap.
Äntligen någon som förstår! :D :-K
av Lillarapunzel
Bara liten anekdot från mitt Arbetsförmedlingskonto:
Om man loggar in kommer det ju upp en lista på "jobb som kanske passar dig". I denna lista dök följande upp "Bil-besiktningsman". Hm. Jag har övningskört en gång. Jag kan inte tanka och inte ens öppna motorhuven. Undra hur jag då ska kunna besiktiga bilar? :roll:
*Går ett varv runt bilen* - Går bilen att starta? Kan man köra 50 km/h med den? Har du problem att bromsa? Inte det? Vad bra. NÄSTA! (R)
av Exyzäta
Lillarapunzel skrev:Bara liten anekdot från mitt Arbetsförmedlingskonto:
Om man loggar in kommer det ju upp en lista på "jobb som kanske passar dig". I denna lista dök följande upp "Bil-besiktningsman". Hm. Jag har övningskört en gång. Jag kan inte tanka och inte ens öppna motorhuven. Undra hur jag då ska kunna besiktiga bilar? :roll:
*Går ett varv runt bilen* - Går bilen att starta? Kan man köra 50 km/h med den? Har du problem att bromsa? Inte det? Vad bra. NÄSTA! (R)
Då är det nog en allvarlig bugg i deras system om du får sådana jobbtips?
av Lillarapunzel
Exyzäta skrev:
Lillarapunzel skrev:Bara liten anekdot från mitt Arbetsförmedlingskonto:
Då är det nog en allvarlig bugg i deras system om du får sådana jobbtips?
Det vet jag inte. Inte första gången jag får konstiga förslag...
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 159
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]