- fre 28 okt 2016, 17:14
Kanske dags att en MOD låser den snart då den har tjänat ut eller gått in i väggen?
Moderator: Moderatorer
Gelis skrev:Jag håller med Schmoyoho, tror inte TS är ett troll, däremot tror jag TS tycker det är lite kul att hetsa upp forumet.Äntligen någon som förstår! :D :-K
Sedan finns det kanske vissa frågor som är alvarligt ställda pga okunskap.
Lillarapunzel skrev:Bara liten anekdot från mitt Arbetsförmedlingskonto:Då är det nog en allvarlig bugg i deras system om du får sådana jobbtips?
Om man loggar in kommer det ju upp en lista på "jobb som kanske passar dig". I denna lista dök följande upp "Bil-besiktningsman". Hm. Jag har övningskört en gång. Jag kan inte tanka och inte ens öppna motorhuven. Undra hur jag då ska kunna besiktiga bilar? :roll:
*Går ett varv runt bilen* - Går bilen att starta? Kan man köra 50 km/h med den? Har du problem att bromsa? Inte det? Vad bra. NÄSTA! (R)
Exyzäta skrev:Det vet jag inte. Inte första gången jag får konstiga förslag...Lillarapunzel skrev:Bara liten anekdot från mitt Arbetsförmedlingskonto:Då är det nog en allvarlig bugg i deras system om du får sådana jobbtips?
Om man loggar in kommer det ju upp en lista på "jobb som kanske passar dig". I denna lista dök följande upp "Bil-besiktningsman". Hm. Jag har övningskört en gång. Jag kan inte tanka och inte ens öppna motorhuven. Undra hur jag då ska kunna besiktiga bilar? :roll:
*Går ett varv runt bilen* - Går bilen att starta? Kan man köra 50 km/h med den? Har du problem att bromsa? Inte det? Vad bra. NÄSTA! (R)
Två lambdasonder på 65k / 26år, […]
Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]