Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Oj då...en öm tå :o ..nä du jag är inte avundsjuk..jag har gjort de hundåren som säljare , säljchef och sedan säljdirektör...och jag hade heller inte skämts för att bli kallad bilförsäljare om det nu hade varit min yrkesroll
Förstår ändå inte dina syrliga komentarer och upprördhet på produktfakta inom ditt säljansvar och din förväntade produktkännedom...men som slutkläm, så är fortfarande min uppfattning oavsätt vad Volvo kallar sin klädsel "helskinn", att de levererar en hybrid på detta med en blandning av skinn o syntet.
Användarvisningsbild
av Jensen
Steff 99 skrev:Oj då...en öm tå :o ..nä du jag är inte avundsjuk..jag har gjort de hundåren som säljare , säljchef och sedan säljdirektör...och jag hade heller inte skämts för att bli kallad bilförsäljare om det nu hade varit min yrkesroll
Förstår ändå inte dina syrliga komentarer och upprördhet på produktfakta inom ditt säljansvar och din förväntade produktkännedom...men som slutkläm, så är fortfarande min uppfattning oavsätt vad Volvo kallar sin klädsel "helskinn", att de levererar en hybrid på detta med en blandning av skinn o syntet.
Om Volvo vill kalla sina säten för helläder så tänker inte jag försöka påverka det.
Att du sen skall komma in med ett inlägg som inte tillförde ett skit , och sen påstå att jag fäller syrliga kommentarer , nej det kan jag inte hålla med om.
Jag läser sen dina svar och undrar vem som fällt syrliga kommentarer.

Att du är direktör idag har jag jäkligt svårt att tänka mig, men vem vet,
även en pajas kan lyckas. (RO)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Det böjar hetta till 8)
Användarvisningsbild
av ThaSaint
pajkastning, suck.

//Erik
av Steff 99
Jo..här delas det ut pajer till höger o vänster (N) ...men det finns säkert en tillfredställelse i detta. det gäller att inte ha "fel" åsikt eller lyckas att skriva något som kan misstolkas ..då är man en pajas...men det bjuder jag på. 8)
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]