- mån 24 okt 2016, 21:37
Det där har varit lite omtvistat om panoramaglastak skall klassas som kaross eller glas. Om det är ett fast glastak är det kaross, är det öppningsbart har det varit lite olika. Jag vet dock inte hur Volvia resonerar. Som tipsades om i annan tråd så är OKQ8's backupförsäkring bra mot dyra vagnskadesjälvrisker. Och det är ju som tur är ovanligt att glastaket spricker. För mig var Teknikpaketet ett lätt val. Dels vill hg har p-sensorer fram och bak. Navigation är skönare att ha integrerat än att Fippla med mobilen och panoramaraket är bra på många sätt. Dels ger det en skönare ljus och rymdkänsla i bilen. Det är trevligt att öppna de 2-3 soliga dagarna om året vi har i Sverige, men framförallt mindre lack på taket för fåglarna att skita på ;)
Kameran suger som du säger hela vinterhalvåret. VW har en genial lösning på sina backkameror som jag har svårt att förstå varför andra bildproducenter tar efter...
21900kr behöver du inte betala för paketet när du privatleasar. Inte enligt min säljare isf. Han menar att de tre paketen och dragkrok är det som påverkar månadskostnaden minst, då dom gör mest nytta för det beräknade restvärdet. Lull-lull som fälgar, PS osv. får man dock betala fulla värdet på, minus den rabatt säljaren kan ge.
Kameran suger som du säger hela vinterhalvåret. VW har en genial lösning på sina backkameror som jag har svårt att förstå varför andra bildproducenter tar efter...
21900kr behöver du inte betala för paketet när du privatleasar. Inte enligt min säljare isf. Han menar att de tre paketen och dragkrok är det som påverkar månadskostnaden minst, då dom gör mest nytta för det beräknade restvärdet. Lull-lull som fälgar, PS osv. får man dock betala fulla värdet på, minus den rabatt säljaren kan ge.
XC60 D4 AWD Classic Summum, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, Onyx black, Polestar, Läderstol Sport, m-grå innertak, Titania 20", Vinterhjul 18" LEDA, Stylekit silver, stänkskydd f+b, stötfångarskydd bak, Spegelkåpor silver