Moderator: Moderatorer

börne skrev:Ska kolla med honom om jag kan lägga ut det här. Han säljer vanligtvis bara lite till kompisar osv, bara en liten firma vid sidan av hans ordinarie jobb. Verkar som Sanego annars inriktat sig till företag.

Får se om jag träffar honom på skyttet inorrn så ska jag fråga.
Hur gick det? Har du pratat med honom?
AndreasThn skrev:
börne skrev:Ska kolla med honom om jag kan lägga ut det här. Han säljer vanligtvis bara lite till kompisar osv, bara en liten firma vid sidan av hans ordinarie jobb. Verkar som Sanego annars inriktat sig till företag.

Nä han kom tyvärr inte till träningen i lördags. jag lovar jag ska fråga :wink:
börne skrev:
AndreasThn skrev:

Nä han kom tyvärr inte till träningen i lördags. jag lovar jag ska fråga :wink:
Va synd, håller tummarna på ett positivt svar :)
Jag har besiktat V70n idag och fått beröm för hur välskött och fin den är... Men jag får komma tillbaka och besikta den igen, inom en månad, när den anliggande parkeringsbromsen är åtgärdad.

Lite surt när bilen är nyservad på Volvo-verkstaden, men tydligen kan en anliggande parkeringsbroms komma plötsligt! Så det är ju bra att besiktningen hittade detta, innan det blivit ett jättedyrt projekt! Så nu ska jag försöka få en tid på en riktig verkstad i närheten.
  • 1
  • 640
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • 1912
Anliggande frambroms 740

Jag brukar skruva ur glidpinnarna och vända o[…]

Min bil var inne på verkstad för ca 2v […]

Volvo V50 "Mr White"

Snyggt! Det matchar ju resten av interiörens […]