- lör 24 sep 2016, 22:47
Ingenting pulserar varken i pedal eller ratt, däremot verkar vibrationerna komma och gå väldigt mycket och jag blir inte klok på varför. Har dragits med vibrationer länge men innan bromsbytet var det ändå hanterbart. Nu känns det som obalans i däcken (vilket jag gissar det inte är eftersom det inte var så innan bytet). Har inga märkbara vibrationer i ratten men känner man efter så är det något. Har kört en vända på ca 7-8 mil idag och det kändes mer efter ett tag. För någon dag sedan tyckte jag den kändes bra och började undra om jag bara inbillat mig. Det enda jag kan anmärka på är att höger bakskiva ser lite konstig ut mot navet till på slitytan, som om något liiiite smetats på. Jämnt så över hela varvet, inte punktvis på två ställen som du skrev, White. Funderar på om jag ska orka plocka loss alla skivorna och prova göra rent på nytt eller om jag ska testa något annat.
Ber om ursäkt för trådkapningen förresten, vi får se om jag gör en egen tråd eller vänder mig till någon verkstad istället.
Ber om ursäkt för trådkapningen förresten, vi får se om jag gör en egen tråd eller vänder mig till någon verkstad istället.