- fre 23 sep 2016, 19:38
Förmodligen har jag drabbats av någon form av ålderskris för jag har fått ett behov av att återuppliva gamla minnen. I körkortsåldern så var vi tre ynglingar som höll ihop och vi hade såklart varsin bil som vi åkte runt i all ledig tid. :) Jag själv hade en 244Gl -77 eller -78 mörkblå vill jag minnas, min ena kompis hade en 244GLE -79 ljusblå och min andre kompis for runt i en Merca 230e en vit -82.
Jag lurar på att skaffa någon av dessa modeller och tänkte stämma av lite hur tillgången och prisläget ligger på äldre fräscha 240.
Jag var på den tiden lite avis på min polares GLE då jag verkligen tyckte den var snygg så det är en sådan jag i första hand är ute efter. Dvs -79 årsmodell (visst är den likadan -80?) GLE. Vart ligger dessa prismässigt i bra till fint skick?
Jag lurar på att skaffa någon av dessa modeller och tänkte stämma av lite hur tillgången och prisläget ligger på äldre fräscha 240.
Jag var på den tiden lite avis på min polares GLE då jag verkligen tyckte den var snygg så det är en sådan jag i första hand är ute efter. Dvs -79 årsmodell (visst är den likadan -80?) GLE. Vart ligger dessa prismässigt i bra till fint skick?