Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Jaha då har man äntligen hittat en "ny" bil då, har letat efter en v40 ett tag nu och igår så blev det affär en v40 2,0se -98 med endast 7500mil på mätaren 3st ägare före mej, ville egenligen ha en 2,0T men priset på dom är ofta högre den här fick jag ge 54000:- för vilket jag tycker är ett bra pris. Massor med utrustning är det också :lol:

vetten
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ska du testa MPGCaps i den också?
Användarvisningsbild
av vetten
Nej det hade jag nog inte tänkt, iallafall inte så hä i början vill ju gärna se vad den drar i soppa först :shock: men det får vara öppet så länge, senare kanske :???: Just nu käns det bara jätteskönt med en fin "ny" bil där hunden dessutom får en egen plats så att den slipper sitta och skita ner baksätet hehe

vetten
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja du har rätt. Vad var det för bil du hade tidigare?
Användarvisningsbild
av Funk
Grattis, jag gillar gamla S/V40 och tycker nog att dom ibland fått lite väl dåligt rykte oförtjänt..

/Thomas
Användarvisningsbild
av vetten
Bilar ja det har jag ju några stycken det är ju sommarbilen min volvo 480 turbo som är något uppställd i laddtrycket och går som ett skållat troll :twisted: sen vinterbilen en volvo 440gl och så nu då familjebilen V40-in. Som ni ser så är jag ett inbiten volvofans man har ju svårt att byta märke när man börjat med volvo man vet vad man får :lol:

vetten

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]

Laddbox

Beror också på vad man förvä[…]

En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]