- fre 15 jun 2007, 17:21
Jaha ytterligare en vecka med piller och nu börjar jag att känna mej lite besviken då förbrukningen inte har minskat något utan den ligger på 0,96 i snitt som ju va vad den gjorde från början, jag höjde visserligen laddtrycket förra helgen men eftersom det bara har varit jobbpendling och ingen "buskörning" :twisted: den här veckan utan bara vanlig vardagskörning där jag i princip inte utnyttjar fullt ladd nån gång utan mest motorväg i c:a 120km/h och lite stad, det har dessutom inte varit speciellt varmt så ac-n har inte gått så mycket heller. Kanske jag måste tanka nu i helgen så jag kan räkna ut l/mil på vanligt sätt men jag tror inte att det blir lika exakt som med färddatorn eftersom det är svårt att tanka exakt fullt upp i röret när man fyller soppa, dessutom vill jag inte att det ska rinna över soppa i kolkanistern i onödan. Ledsen att behöva göra dej lite besviken där Bengt
men jag redovisar bara min test och eftersom jag tänker fortsätta ett tag till (har nio piller kvar) så kan det ju naturligtvis ändra sej. Motorn har iallafall samma jämna och fina gång som jag upplevde att den fick redan efter första pillrena så lite gott verkar dom att göra och inga spikningar har jag hört heller så jag vill inte döma ut dom efter bara c:a 100 mil, återkommer efter nästa veckas körning men risken är att det blir mer stadskörning då eftersom min sommarledighet börjar på onsdag.
vetten

vetten
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"