När man ställer motorspecifika frågor, så bör man självklart skriva så mycket som möjligt om bilen. Står i reglerna, som du läst och godkänt vid ditt första inlägg.
Mvh/ Adde
Moderator: Moderatorer
Addekarlsson skrev:Ja du, det beror helt och hållet på vilken årsmodell du har... B230F finns med både 2.2 och 2.4, och det är stora skillnader mellan dom.Mycket trevligt svar... Inte så höga intagningsregler för att bli moderator på detta forumet, eller??
När man ställer motorspecifika frågor, så bör man självklart skriva så mycket som möjligt om bilen. Står i reglerna, som du läst och godkänt vid ditt första inlägg.
cdx873v skrev:jag har samma problem som jag skulle behöva svar på :???:Har du ett smalt svart lock som det står Volvo på eller har du ett lite bredare som det står 16V DOCH på??
fast jag vet inte så mycket om min motor heller... 89 GLT är typ det enda jag vet.
Nybbe_gefle skrev:Har det som det står 16V DOCH på.cdx873v skrev:jag har samma problem som jag skulle behöva svar på :???:Har du ett smalt svart lock som det står Volvo på eller har du ett lite bredare som det står 16V DOCH på??
fast jag vet inte så mycket om min motor heller... 89 GLT är typ det enda jag vet.
//David