Men fick ändå tummen ur röven och skruvade fast brandsläckarn i verktygsfacket (för att inte förstöra originalinredning med skruvhål så tog jag denna del från enbitosts T5a haha)
Så nu slipper den äntligen rulla runt vid hårdare körning (D)

Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Hatthylla i en kombi ??:-/ ??:-/ ?:-/
Ur med skiten och skaffa ett ordentligt framsystem istället.
DayDreamer skrev:Brandsläckare :lol: vad är du mest rädd om, bilen eller baslådan?![]()
Hatthylla i en kombi :shock: (R) (R) vad har du egentligen gjort för nått ?:-/ ?:-/
Lucif3r skrev:Nej, 6x9or låter i regel skit. Ett ordentligt framsystem med en lagom baslåda spelar skiten ur 97% av alla 6x9-setups.Är det för att dom är så ovalt utformade att dom spelar skit eller är det för att man har diskant mellanregister och "bas" i samma? Så då kanske mitt original system i bilen spelar bra mycket bättre än dom där 6x9 :mrgreen:
DayDreamer skrev:Aha det där har man sett förut :| väldigt vad 6x9or är populära, är det bättre ljud ifrån dom eller är dom bara allmänt billiga? Har ju original 8" i hatthyllan på min bil och dom spelar på något fruktansvärt bra, så du kanske ska ta 8" istället? Fast man kanske behöver någon typ av baslåda för 8" ?:-/
Jaha så du har den entusiastförsäkrad då förstår jag :)
Lucif3r skrev:Nej, 6x9or låter i regel skit. Ett ordentligt framsystem med en lagom baslåda spelar skiten ur 97% av alla 6x9-setups.
DayDreamer skrev:Jag personligen tycker att de 2 6x9or JAG äger jämnar ut ljudet lite bättre där bak, skulle helst vilja ha 2 till, har haft så förut. Jag har väldigt mycket bas jämfört med diskant i mitt billjud (är den typen av musik jag lyssnar på framför allt) men vill heller inte att diskanten ska dränkas av basen när man sitter i baksätet. Denna lilla hatthylla hjälper ju med det.Lucif3r skrev:Nej, 6x9or låter i regel skit. Ett ordentligt framsystem med en lagom baslåda spelar skiten ur 97% av alla 6x9-setups.Är det för att dom är så ovalt utformade att dom spelar skit eller är det för att man har diskant mellanregister och "bas" i samma? Så då kanske mitt original system i bilen spelar bra mycket bättre än dom där 6x9 :mrgreen:
Ja plomben är ett mysterium, vi ska gräv[…]
Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]