Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FyoDisco
Attans också, det var ju lite värre. Det är inte bara att byta någon packning vid hastighetssensorn eller måste man byta hela locket om det läcker där?
Haha får väl kleta på lite kemisk metall då. Har dock inte Biltemas utan någon annan gammal men den funkar nog minst lika bra. :D Nä men seriöst, kan man kleta på något sånt? Vill helst inte hålla på och riva bakaxel nu. Lär garanterat blir mer jobb än planerat på grund av rostiga skruvar. Hade dock tänkt tömma slutväxeln på olja och fylla på ny sådan bara för att. Då vet jag också att oljenivån är okej ett tag till.
Köpte igår lite roliga prylar. Prylar som jag inte har så stor nytta av dessutom. Extra roligt! :D Det blev ett tre stycken mätare och ett instrumenthus från en turbo. Jag är lite svag för turboprylar och drömmer själv om att ha en äkta turbo en vacker dag. Säljaren ville inte ha så jättemycket heller så varför inte tänkte jag. Skadar inte att ha lite extra prylar hemma. En av extramätarna hade jag tänkt använda nu, nämligen temperaturmätaren för yttertemperaturen. Klocka har jag redan och varvräknare behövs ej.

Bild

Sen fick jag dit den här dekalen idag. Gör sig riktigt fin på bilen tycker jag. :D Skulle dock vilja ha en 245 så att jag får plats med fler dekaler utan att det blir fult. Det får bli nästa bil.

Bild

Leksands IF, en dalahäst på instrumentbrädan samt Sator dunkandes i högtalarna. Ni kan ju gissa vilket landskap som ligger mig varmt om hjärtat. :wink:

Bild

Sen en undran från mig. Det saknas en clips på ena sidolisten som ni kan se. Hur gör jag för att få dit en ny? Vill helst inte riva bort hela listen.

Bild
DayDreamer skrev:Alltid roligt med mätare :D
Jajemen! Jag är lite flygplanstokig också och i flygplan är det oftast många roliga mätare och knappar. Kul att ha det så i sin bil också. :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]