Köpte igår lite roliga prylar. Prylar som jag inte har så stor nytta av dessutom. Extra roligt! :D Det blev ett tre stycken mätare och ett instrumenthus från en turbo. Jag är lite svag för turboprylar och drömmer själv om att ha en äkta turbo en vacker dag. Säljaren ville inte ha så jättemycket heller så varför inte tänkte jag. Skadar inte att ha lite extra prylar hemma. En av extramätarna hade jag tänkt använda nu, nämligen temperaturmätaren för yttertemperaturen. Klocka har jag redan och varvräknare behövs ej.
Sen fick jag dit den här dekalen idag. Gör sig riktigt fin på bilen tycker jag. :D Skulle dock vilja ha en 245 så att jag får plats med fler dekaler utan att det blir fult. Det får bli nästa bil.
Leksands IF, en dalahäst på instrumentbrädan samt Sator dunkandes i högtalarna. Ni kan ju gissa vilket landskap som ligger mig varmt om hjärtat.
Sen en undran från mig. Det saknas en clips på ena sidolisten som ni kan se. Hur gör jag för att få dit en ny? Vill helst inte riva bort hela listen.