- lör 06 aug 2016, 18:42
400 kr vilket skämt, klipp, förläng och löd ihop sladdarna. Kostnad ett par kr blir pengar över till några öl 

Moderator: Moderatorer

apersson850 skrev:Men de som inte jobbar i branschen inser ofta inte hur arbets- och kapitalkrävande kablagetillverkning är
apersson850 skrev:Humor :Dapersson850 skrev:Men de som inte jobbar i branschen inser ofta inte hur arbets- och kapitalkrävande kablagetillverkning är
Addict skrev:Hallå, Kina?Man får vad man betalar för...
”Kollade då vad Autoexperten skulle ha – 2 500 kronor för två fjädrar bak. Svensktillverkade av Lesjöfors. Mekonomen skulle ha 2 438 kronor för ett par fjädrar, och de var också från Lesjöfors. Priserna är samma som BMW tar för originalfjädrar, 2 650 kronor för ett par. Det slutade med att jag beställde på internet via ebay.de. Jag förstod så mycket som att det var bakfjädrar men inte så mycket mer då jag inte kan tyska. Hämtade ut paketet idag. Priset var 887 kronor för BÅDA fjädrarna, med frakt. Jag måste säga att jag blev minst sagt förvånad när jag öppnar försändelsen och ser att där ligger två Lesjöfors-fjädrar i svensk förpackning. Priset är således en tredjedel av det svenska – och sannolikt är det inte välgörenhet de pysslar med i Tyskland.”http://teknikensvarld.se/svenska-rovarp ... en-118338/
Det har väldigt stor betydelse om det är[…]