Tette skrev:Tror jag har en liten "samlarådra" någonstans och garagebrist :D
Mestadels tror jag folk tittade lite konstigt då bilen inte ser standard ut längre samt att det hörs när man kommer. Kanske lite att man är tjej och kör bilen dessutom. Vafan vet jag :mrgreen:
Nog är det trevligt att ha sitt eget igen. Blir dessutom sååå mycket enklare att skriva, surfa och spela spel på dator. Haha, btw jag har äntligen köpt en ny telefon, en Iphone SE så nu känner jag mig modernast i hela världen när man haft en Iphone 4 sedan 2012 8)
Jag gillar också att göra grejer på bilen själv så gott det går men då man har en stor allmän parkering att hålla på med så får det vara. Det finns så mycket skumt folk så man vet aldrig vad som finns kvar om man måste springa in för att typ, kissa eller nått. Dessutom är bromsar såpass viktig del så jag föredrar att lämna sådan till de som vet vad de sysslar med :D
Det blev lite för mörkt för att få en snygg bild på ringarna monterade och polerade så kan slänga upp nån i morgon kväll. Får väl se om jag lyckas komma ihåg att göra en 50/50 på poleringen också. Handtvätta gör jag alltid. Har väl syndat 6 gånger under min ägo med bilen, tror de flesta gånger var sist jag va sjukskriven. Orken tryter fort då..
Tack och lov har jag inga barn (ännu) men det känns som att den dagen skulle jag väl plasta in halva bilen :mrgreen: eller så får man helt enkelt andra prioriteringar... Fast det är ju klart, det finns ju klädseltvätt :lol:
hehe förstår vad du menar

Jag har inget garage dock, nångång kanske man kan bygga ett på tomten, men har en bod där jag har det mesta och sådär
standar är ju så tråkig, roligare när det sticker ut.. :) Min bil är ju liknande din, 19" vita R, mörk och tonad, men min är ju rejält sänkt med, får knappt in fingret mellan däcket och skärmen fram hehe

ser bra ut när man kommer dragandes på ett släp hehe
men joo, att du är tjej är nog det som sticker ut mest tror jag, bilar som står ut är vanliga, tjejer som kör dom är mindre vanligt, dom finns men är väl en per 100 killar om ens det
oohja, himla härligt, enklare och göra saker, mot att bråka med telefonen, samt det är något stört när man skriver på forum, den klibbar ihop ord, samt väljer man valt ord så blir det dubbla första bokstäver, man blir lätt tokig

uuuuh, en ajfån...blä ;) här körs det enbart Sony Z modeller, android är det som funkar bäst tycker jag :) men grattis, till uppgraderingen då, kanske du känner dig mer modern ;)
hehe förstår dig helt och hållet, har bott i lägenhet typ hela livet, förutom senaste ~3 åren då man äger hus med nästan 3000kvm tomt, då kan man enkelt fixa utanför och nära hem om man behöver något, slipper plocka ihop allt och låsa bilen..

fast bromsar är enkelt, bara lossa oket, ner med hållaren ur med gamla belägg, fila bort lite rost, i med nya belägg, ev smörja glidbanan lite, sen montera tillbaka, är simpelt =)
Ja du får göra det, vore kul att se, man blir som sagt sugen själv på att skaffa, har dock kollat och tycker dom ser plastiga ut på bilden, så har aldrig köpt, men kan man få dom blänkande som du visade så känns det mer intressant
Vet vad du menar, kör aldrig automattvätt, inte ens när jag som nu varit sjukskriven sen 4nov, bilen har mest stått första halvåret, men nu är det att börja tvätta igen, lite enklare nu, även fast man inte är helt okej ännu :)
hehe, helskinn är att föredra när man har barn, mycket enklare och rengöra, plasta in behöver man inte göra, man får städa lite oftare bara ;)
min sambo är duktig på att fylla dörrsidorna med skräp, wtf typ.. skräpa ner din egna bil lixom, i want it Clean :D