Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Linqid
Jag håller med om att det är alldeles för högt, men lustigt nog värderar bilpriser.se den (XC70:n ovan) till 110' hos bilhandlare. Jag tycker annars att bilpriser.se brukar ligga hyfsat rätt.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Något skumt är det, för när man gör en sökning med samma val men backar ett år på modellår till 2006 så hamnar värderingen strax över 90k istället..
av Lövet
Servad av "Olas Bil & Livs". Känns tryggt. http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_S ... ?ca=11&w=3
Användarvisningsbild
av grillchips
Lövet är nog i semester-mode tror jag. :lol:
av llesrof
Bilen är senast servad vid 17 å 6 och har nu rullat 25. Det finns alltså ingen servicehistorik de senaste 7400 milen.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Gissar att säljaren bara vill visa kamremsbytet.

Sen förstår jag att man inte servar en såpass billig bil på verkstad längre, men samtidigt så skriver man väl upp vad man gjort i boken även om man gjort det själv, samt sparat kvitton på delarna..

Så brukar jag göra och jag har aldrig varit med om att någon köpare backat pga att det inte utförts på verkstad. Har dock varit tydlig med att jag gjort det själv redan i annonserna så kanske har jag tappat någon på grund av det..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 55
Problem med stereo

Säkringarna till Audio och 12V uttagen sitter[…]

Andra sidan bytt idag. Det gick betydligt snabbare[…]

@atteatte , Har varit ute och tittat lite nu[…]

Vw passat