- ons 13 jul 2016, 09:54
Vi har hamnat i en lite speciell situation då vi beställt en ny V90 (leverans v38), men nu genom byte av arbete fått ett förmånligt erbjudande om tjänstebil. Det kommer dröja uppskattningsvis ½-1 år innan vi kan ha tjänstebilen på plats. Vi kommer alltså köra med vår nya V90 under ganska begränsad period och därefter sälja den. Vi vill därför göra så kloka val som möjligt för att inte förlora allt för mycket pengar.
Idag är det en V90 Momentum Business Advanced T5, Bright Silver Metallic, Svart halvskinn, Teknikpaket, Klimatpaket + VOC och drag.
Jag kan tänka mig att det är bättre med en D4:a, men är det några andra val som man absolut ska tänka på?
Jag har också läst om flera som sålt sina XC90 efter ett antal månader och faktiskt gjort riktigt bra affärer p.g.a. den stora efterfrågan och långa leveranstiden, får väl bara hoppas att man kan göra det med V90 också.
Alla tankar och reflektioner är välkomna!
Idag är det en V90 Momentum Business Advanced T5, Bright Silver Metallic, Svart halvskinn, Teknikpaket, Klimatpaket + VOC och drag.
Jag kan tänka mig att det är bättre med en D4:a, men är det några andra val som man absolut ska tänka på?
Jag har också läst om flera som sålt sina XC90 efter ett antal månader och faktiskt gjort riktigt bra affärer p.g.a. den stora efterfrågan och långa leveranstiden, får väl bara hoppas att man kan göra det med V90 också.
Alla tankar och reflektioner är välkomna!