- sön 10 jul 2016, 21:31
så därför den är så lite på plockad nu, försöker att bara få med det som jag verkligen behöver =)
joel80 skrev:Summum kostar bara 9900kr extra.. rätt lite för det extra man får med.:lol: just detta som är problemet för min del också, börjar jag plocka på grejer så kan jag inte sluta heller haha!
T.ex elmanövrerad förarstol... avbländande backspegel, schystare stolar... rails.. och lite annat tror jag.
Skulle även (eller iställetför) fundera på teknikpaketet.. keyless är fantastiskt underbart... och backkameran är skön att ha.
Domkraft för 500kr la jag till.. även grasögonhållare för 550kr. (Sen fick jag 10% rabatt på allt sånt också...)
Sen rattvärme.. det är faktiskt en rätt viktig del om man vill köra så snålt som möjligt under vintern... men rattvärme och sätesvärmen igång klarar man att ha lite svalare i kupén och inte bränna diesel för att värma upp.
Jag valde också uppfällbara barnstolar i baksätet. Väldigt praktiskt.. om man har barn alltså. :)
I efterhand har jag köpt skyddsgaller och dragkrok..
Intellisafe Pro är ett paket jag också la till som jag starkt uppskattar. Underbart med adaptiv farthållare och det är nästan så det känns som man har självkörande bil i köer. :D
ABL II för helljuset är också smått fantastiskt... kör man mycket landsvägar i mörker blir skillnaden enorm. Helljuset på hela tiden trots möten gör mycket!
Trafikskyltsinformationen har jag hjälp av betydligt oftare än jag trodde jag skulle...
Förlåt... det här blir dyrt.. ;)
så därför den är så lite på plockad nu, försöker att bara få med det som jag verkligen behöver =)