TommyP86 skrev:Kan inte tänka mej nån mer opålitlig källa.Det känns rätt verifierat med dom uttalandena..
/Thomas
Moderator: Moderatorer
TommyP86 skrev:Kan inte tänka mej nån mer opålitlig källa.Det känns rätt verifierat med dom uttalandena..
TommyP86 skrev:Kan inte tänka mej nån mer opålitlig källa.Såvitt jag vet är det här med rost och rostskydd ingen exakt vetenskap, lär aldrig bli det och alla har vi våra erfarenheter av olika firmor och deras för- och nackdelar.
Dock har väl såvitt jag vet Rostskyddsmetoder fortfarande ett samarbete med tidningen "Vi Bilägare" - det bör väl borga för att Thomas & co oftast gör ett bra jobb och rätt bedömningar?!Det betyder bara att de företagen har en affärsrelation med varandra...båda företagen kan vara jättebra, men har som första huvuduppgift att tjäna pengar åt ägarna.
Funk skrev:OK - du har rätt i allt vad du skriver och jag har helt fel och/eller missförstod vad som sades.Dock har väl såvitt jag vet Rostskyddsmetoder fortfarande ett samarbete med tidningen "Vi Bilägare" - det bör väl borga för att Thomas & co oftast gör ett bra jobb och rätt bedömningar?!Det betyder bara att de företagen har en affärsrelation med varandra...båda företagen kan vara jättebra, men har som första huvuduppgift att tjäna pengar åt ägarna.
Om ditt påstående att V70N byter bottenplatta och/eller får rostproblem från ett år till ett annat kommer från något av dem så är det en tydlig signal att dom inte vet ett skvatt...eller också sprider du en egen missuppfattning.
/Thomas
Lövet skrev:Vad har du för relation till firman egentligen? Det är väldigt ovanligt att någon registrerar sig enbart för att tala gott om ett företag som inte diskuterats här tidigare överhuvudtaget.Jag har INGEN SOM HELST relation till någon bil- eller rostskyddsfirma överhuvudtaget!
snucke62a skrev:Jag ber så mycket, Thomas ang. det jag skrev om dig - det var verkligen väldigt onödigt och oförskämt. Hoppas du kan förlåta mig?!Funk skrev:OK - du har rätt i allt vad du skriver och jag har helt fel och/eller missförstod vad som sades.Dock har väl såvitt jag vet Rostskyddsmetoder fortfarande ett samarbete med tidningen "Vi Bilägare" - det bör väl borga för att Thomas & co oftast gör ett bra jobb och rätt bedömningar?!Det betyder bara att de företagen har en affärsrelation med varandra...båda företagen kan vara jättebra, men har som första huvuduppgift att tjäna pengar åt ägarna.
Om ditt påstående att V70N byter bottenplatta och/eller får rostproblem från ett år till ett annat kommer från något av dem så är det en tydlig signal att dom inte vet ett skvatt...eller också sprider du en egen missuppfattning.
/Thomas
Nöjd nu Besserwisser-Thomas?!
Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag o[…]