Jaha då har man kört en vecka till då c:a 53 mil sen senaste tankningen för två veckor sen då jag stoppade i dom första två pillren, efter första veckan så låg snittförbrukningen på 0,87/mil blandad körning och utan ändrad körstil. Efter denna vecka så har jag en snittförbrukning på 0,91/mil en liten ökning alltså men dock under min "normala" förbrukning som ju brukar vara 0,96/mil detta enligt färddatorn som man ju får hoppas räknar rätt, den räknarar iallafall lika oavsett piller eller inte. Har inte märkt någon övrig skillnad denna vecka utan som jag skrev i min rapport förra veckan så hände det ju en del då som lugnare tomgång och övrigt jämnare gång. Måste ju snart tanka igen, senast på måndag, problemet är ju bara att dom nya pillren som jag beställt ännu inte dykt upp så jag hoppas att dom gör det på måndag, ska inte behöva ta mer än 2-3 dar enligt Bengt men det kanske tar längre tid när man är ny kund? Hur som helst så tänker jag fortsätta mitt privata test och rapportera här vartefter som tiden och milen går. En sak är ju säker och det är att det har blivit en liten minskning av soppaåtgången och eftersom den senaste veckan inte varit så värst varm så kan den lilla ökningen bero på det, inte vet jag? Ha det bra därute. :lol:
vetten