- fre 10 jun 2016, 12:57
Lucif3r skrev:Ja absolut så håller jag efter låscylindern bak. Nu tror jag att handtaget på förardörren är bytt för jag har gett det några omgångar med 5-56 men det är lika stumt och nyckeln går heller inte in hela vägen.DayDreamer skrev:Ja riktigt bra pris :D Nej handtagen är att i fel färg dom är i silver och min bil är ju i guld :| Kommer bara att lacka ett av dom främre handtagen och sätta på min bil. Just nu så sitter det ett sådant handtag med en låscylinder i min bil som inte fungerar, så nu sätter jag ett högerhandtag på vänster sidan så slipper jag se det där lås hålet :D
Då får du se till att hålla bakluckelåset i god form för den dagen då fjärrisen lägger av :) Riktigt lätt att glömma av det när man har fjärris, och så står man där sen den dagen fjärrisen lägger av och man inte kan komma in i bilen :lol:
Jag brukar låsa/upp min bil någon gång ibland med nyckel för att hålla det i fungerande skick iaf. Nu har ju jag låskolv på förardörren, så bakluckelåset tror jag jag aldrig jag använt, mer än att prova det uh.... 1 gång tror jag :lol: Fungerade perfekt då iaf
Visst är det fint utan låskolvar, men känns ändå som en trygghet att ha det... Förutsatt att det fungerar givetvis ;)
Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)