- fre 27 maj 2016, 00:08
DayDreamer skrev:synd då :(Enbitost skrev:Ja inte behöver du isär med motorn för att lyfta ur den. Ja Frykmalm har det mesta men dom ligger lite väl i överkant med priserna på vissa delar och att försöka snacka ner priset är bara att glömma :| Behöver du tipps på bra skrotar med självplock som är super billiga så är det bara att hojta till :)DayDreamer skrev:Får man bara igen huven och skyddar delarna från regn så är det ingen fara, och ska du bara byta motor så plockar du ju aldrig isär motorn heller. Lokal skrot hm gissar på Frykmalm i Karlstad :mrgreen: Ser att du är i från Skoghall och det är jag också :lol: och vad jag vet så finns det ingen skrot på Hammarö.kan det vara så lätt?Och mycket riktigt igen, frykmalms fixar alla reservdelar (när jag inte orkar åka till en riktig skrot).
ååh, du råkar inte ha ett garage ? :D
Garage finns det men inte ens min bil går in och skulle den gå in så skulle man bli kvar i bilen. Har att fått sitta ute på backen när jag ska göra något med min bil, i vintras så fick jag byta bromsok HB ute, som tur var så var det ingen snö just då.
Ett stort garage är att en dröm för mig.