- fre 20 maj 2016, 22:09
Lilla gubben :lol: bara en bil :shock: skulle jag krocka med min bil och den åker på skroten så skulle jag nog gråta störtfloder särskilt nu när jag har börjat att utrusta den med en massa mums mums. Ja 8000 är väl helt ok det är ju ändå mycket bil för pengarna.
Lillarapunzel skrev:Ok du pluggar så hårt alltså :) tiden springer att iväg fort frågan är orkar du hålla dig och inte köra med Blå något mer innan du har tagit studenten och kan lämna in den för kamremsbyte.DayDreamer skrev:Gud, nej! Men som det är i dagsläget har jag bara tid till plugget och Herr Häst. Inget annat. Men jag tar ju studenten 13/6, så bara 1 månad kvar! :mrgreen:Lillarapunzel skrev: Jag ska, när jag bara får tid. Kanske går bättre sen när jag tagit studenten.....Jasså är det du som ska bytta remmen jag trodde att ni skulle lämna in den![]()
![]()
Lillarapunzel skrev: Mitt 940 vrak (som jag btw skrev en tråd om, finns på sidan 2-3 här på garaget typ) köpte vi för 18 000 kr. Och den om någon var ett riktigt vrak! :???:Ja den tråden har jag sett nästan så man började att gråta när man läst om alla felen som kom och med en tanke på att ni gav 18 000kr för den.
Men 8 000 kr var ändå billigt för den här, vi sålde 940 vraket för 7 500 kr, och då fick det hämtas på bilsläp t.om. :lol:
Haha naw, gråt inte lilla gubben - det är ju bara en bil, inget levande ting!![]()
Men ja, för 18 000 kr hade man ju kunnat förvänta sig lite mer... Men 8 000 kr för Blå är ju riktigt överkomligt! Sen att det är någon lite småsak som behöver fixas på sikt är väl sånt man får räkna med för det priset :)
Lilla gubben :lol: bara en bil :shock: skulle jag krocka med min bil och den åker på skroten så skulle jag nog gråta störtfloder särskilt nu när jag har börjat att utrusta den med en massa mums mums. Ja 8000 är väl helt ok det är ju ändå mycket bil för pengarna.
Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)