Moderator: Moderatorer

av Scamp
fjohan82 skrev:
börne skrev:
fjohan82 skrev:Den sedvanliga underållningen... :roll:
20160516_152632_resized.jpg
Dessutom den tråkigaste :wink:
Exakt! Tank på 52 liter är i minsta laget, kom 80 mil innan detta tankstoppet, då hade jag typ 6-7 liter kvar.
Det var ju ändå rätt bra. Själv har jag åkt som längst 113 mil på en tank med min V70 D5. Är väl 70 l kapacitet tror jag. Men då körde jag tills det var snustorrt bokstavligt talat. :P
Jag har en tank på 45 liter.. Har kört 82 mil nu sen förra tankningen och har ungefär halva tanken kvar. :P
Spolade av skönheten igår, den hade fått fågelskit på motorhuven... :roll: Sen åkte jag i V60 Polestar med NYA 4-cyl 367hk! JÖSSES vad den gick bra! Sport+ läget är löjligt bra! Den 8-stegade lådan är ljusår bättre än den 6-stegade! Växlar så otroligt mycket kvickare och mjukare (så länge man inte kör i Sport+ läget :wink: ) Vill-ha-begär på den bilen!!
benny10 skrev:Dippat grillen samt bytt ut den blåa Volvo-loggan mot en svart.
Blev bra mycket bättre, framförallt än vad jag förväntat mig :)
drawman skrev:Sen åkte jag i V60 Polestar med NYA 4-cyl 367hk! JÖSSES vad den gick bra! Sport+ läget är löjligt bra! Den 8-stegade lådan är ljusår bättre än den 6-stegade! Växlar så otroligt mycket kvickare och mjukare (så länge man inte kör i Sport+ läget :wink: ) Vill-ha-begär på den bilen!!
Vart finns den som demo?
Ja skulle kunna leva på vatten och bröd i ett par år tills jag har sparat ihop till en!
Byggde ihop min V60 D5 på nätet och en Polestar är ca 100 tusen dyrare.
Fick Volvokorts räkning idag. 46110kr kvar att betala på bilen.
Strax kommer svärfar med sin V60 D4 Summum -14 som jag ska ge en ordentlig tvätt och lite blänka och lackskydd. Synd bara att solen skiner för fullt. Får i värsta fall dra till tvätthallen och avfetta mm. men det är det bästa egentligen.
Perra83 skrev:
drawman skrev:Sen åkte jag i V60 Polestar med NYA 4-cyl 367hk! JÖSSES vad den gick bra! Sport+ läget är löjligt bra! Den 8-stegade lådan är ljusår bättre än den 6-stegade! Växlar så otroligt mycket kvickare och mjukare (så länge man inte kör i Sport+ läget :wink: ) Vill-ha-begär på den bilen!!
Vart finns den som demo?
Ja skulle kunna leva på vatten och bröd i ett par år tills jag har sparat ihop till en!
Byggde ihop min V60 D5 på nätet och en Polestar är ca 100 tusen dyrare.
Fick Volvokorts räkning idag. 46110kr kvar att betala på bilen.
Strax kommer svärfar med sin V60 D4 Summum -14 som jag ska ge en ordentlig tvätt och lite blänka och lackskydd. Synd bara att solen skiner för fullt. Får i värsta fall dra till tvätthallen och avfetta mm. men det är det bästa egentligen.
En kompis som jobbar på Volvo :wink: Tillverkningen startar först nästa vecka för kunderna.
  • 1
  • 566
  • 567
  • 568
  • 569
  • 570
  • 1912
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw

Följande felkoder SAS-000E Rattvinkelgivare […]

Polestar 5