- mån 16 maj 2016, 20:50
#1076878
japp det stod 90 grader på den, likaså till min t5a fick jag en 90 grader. vilket iofs inte borde spela roll då jag tror 87 grader är tänkt för länderna med varmare klimat.
Den vill inte över till kl3, börjar fundera på om det är ETCn, eftersom värmen kommer avsevärt mycket fortare, och bra temp i kupen. Det fanns inget tecken på ärgningar såg väldigt fint ut i kontakten.
Ohm mätte när jag kört ca 15 min, tror jag fick 1100 ohm vilket låter galet? då den borde öppnat redan då slangen var varm.
Om den nu visar galna värden, så borde det vara sammanhängande med att den vill såsa på väldigt för mycket bensin vid kall start?
Den vill inte över till kl3, börjar fundera på om det är ETCn, eftersom värmen kommer avsevärt mycket fortare, och bra temp i kupen. Det fanns inget tecken på ärgningar såg väldigt fint ut i kontakten.
Ohm mätte när jag kört ca 15 min, tror jag fick 1100 ohm vilket låter galet? då den borde öppnat redan då slangen var varm.
Om den nu visar galna värden, så borde det vara sammanhängande med att den vill såsa på väldigt för mycket bensin vid kall start?