Knoppen är ju lite mörkare, än resten av inredningen. Min är det i alla fall, men det är ju som sagt knappt märkbart.

Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Näe jag menade nertill, i sargen som sitter fast i inredningen som man lossar. Kanske går att lossa den om man är försiktig, det är ju dock lite småsvårt att se :lol:Ok det var bara att bryt lite försiktig så gick det bra.
Nåja, jag har inget behov av att lossa min så, jag bryr mig inte så mycket i den delen :D
Inte alls omöjligt att det är ett snott exemplar du fått tag på... Kan inte se någon annan anledning till att skrapa bort serienummret på den :???:
Men det kan ju hänt allt ifrån förra månaden till 18år sedan, så det är ju tämligen omöjligt att bevisa... Jag tror iaf inte det är du som snott den ;)
White skrev:Blev skitsnyggt med nya knoppen!Ja den gjorde en hel del bara en trä ratt som saknas nu.-)
Bonden1989 skrev:Blev bra med knoppen!Ser knappt någon skillnad på knoppen och den övriga träinredningen.Är ju mycket lättare att byta än man tror.
Knoppen är ju lite mörkare, än resten av inredningen. Min är det i alla fall, men det är ju som sagt knappt märkbart.
White skrev:Gott! Då kan du spela nu då! :-@Ja jäklar vad bra det spelar :D
Amerikanare är de största exponenter[…]