Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Näe jag menade nertill, i sargen som sitter fast i inredningen som man lossar. Kanske går att lossa den om man är försiktig, det är ju dock lite småsvårt att se :lol:
Nåja, jag har inget behov av att lossa min så, jag bryr mig inte så mycket i den delen :D

Inte alls omöjligt att det är ett snott exemplar du fått tag på... Kan inte se någon annan anledning till att skrapa bort serienummret på den :???:
Men det kan ju hänt allt ifrån förra månaden till 18år sedan, så det är ju tämligen omöjligt att bevisa... Jag tror iaf inte det är du som snott den ;)
Ok det var bara att bryt lite försiktig så gick det bra.

Nej jag har ju kvitto på den så jag kan ju bevisa att jag köpt den ärligt.
White skrev:Blev skitsnyggt med nya knoppen! :-)-)
Ja den gjorde en hel del bara en trä ratt som saknas nu.
Bonden1989 skrev:Blev bra med knoppen! :wink: Är ju mycket lättare att byta än man tror.
Knoppen är ju lite mörkare, än resten av inredningen. Min är det i alla fall, men det är ju som sagt knappt märkbart. :wink:
Ser knappt någon skillnad på knoppen och den övriga träinredningen.
Volvo har visst ringt mig två gånger idag, gamla skit mobil som inte det hörs något av när dom ringer och sen så kan den helt plötsligt vägra att ta emot samtalet vilket den gjorde andra gången dom ringde :evil: Nästa gång kör jag över skit telefonen.

Antagligen så har dom fått tag i radio koden.
Ja nu har jag varit ute under förmidagen och fixat radiokoden samt att jag har monterat in radion och förstärkaren plus kabelhärvan var väldigt simpelt. Kan tala om att det spelar på som aldrig förr i bilen är riktigt nöjd med ljudet men mycket vill ha mer så nu ä jag på jakt efter en centerhögtalare och en surround box :D

Som synes på bilderna längre ner så vek jag bara bak stolen orkade inte lossa på batteri kabeln måste ju göra det på min bil eftersom att det är elektrisktutlösning av airbagen i stolen.

Här kommer det en massa bilder.

Har rivit bort det som behövdes rivas bort de var inte så mycket, stolen, handskfacket, förvaringsfacket under handskfacket och även bort med sparkskyddet mot värmepacketet.
Bild

Här har jag lagt dit kabelhärvan nu är det bara fastsättningen kvar.
Bild

Här ska förstärkaren sitta.
Bild

Här har jag lagt tillbaka mattan och ska precis börja med att sätta dit förstärkaren.
Bild

Förstärkaren på plats under passaerarstolen. Som synes så är mattan inte ditt lagd var tvungen att riva bort mattan igen då förstärkaren inte riktigt passade.
Bild

Här ska radion in mycket kablar blev det.
Bild

Bilens kablage är ihop kopplat med kabelhärva mellan radion och förstärkaren.
Bild

Kontakterna som ska in i radion.
Bild

Allt klart radio är igång och spelar.
Bild

Även CD-3 växlaren fungerar, nu ska jag bara testa och se så att kassetbandsspelaren fungerar också.
Bild
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 252
Flödar förgasare

Sker bara det i bland är det flottörvent[…]

Tror inte vi behöver en tråd om vad ba[…]

Ny Kartuppdatering