Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Jaha, det var ju smidigt för er då... :roll:
Tänkte annars föreslå att byta hela spakstället istället, knopp och allt :lol:
Ja jag har att funderat på det :)
Nexus skrev:Var inga problem Lossa knoppen på min 99:a. Ner med damasken sen dra den uppåt. Kom med så snällt så. :-)-) :-)-)
Ok dom verkar sitta olika hårt, får väl gå ut och göra ett nytt försök :D
Idag har framsätet och baksätet fått sig en omgång med ångtvätten jäklar vad det stank illa när jag körde med ångtvätten :*O/ just nu står alla rutorna nere så att sätena får torka ur ordentligt och även få kupén igenom vädrad ordentligt.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det verkligen löser upp smuttsen :) framsätena var lite grisigare så där drog jag även över med turtle wax textilrengörning efter ångtvätten och ja det blev verkligen skillnad :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu har jag suttit ett tag och uppdaterat lite info om bilen på första sidan i denna tråden har säkert glömt något :roll:
Ja det får du göra :D kändes som att det var dags för en uppdatering där då jag nästan totalt glömt bort det :roll: :oops:
Ja det var det jag kände att jag skriver allt som jag vet om bilen och vad den är utrustad med bland annat :)
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 252

Fixat går utan problem nu. Felet var spricka[…]

Nästa elbil från Volvo?

Den känns väldigt avskalad icke-Volvo, m[…]

Testa, ha på den automatiska bromsen (den gr[…]

Har stött på det på annat fordon […]