Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Gelis
Skulle aldrig acceptera synliga maskeringsskarvar, bilen är ju nästan ny. Ang plasten så har dom säkert knäckt något fäste och skitit i det.

Bara att reklamera hårt o bestämt.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Mja håller med, lackskarvar är inte acceptabelt, och det är ju så lätt att undvika dom också att t om jag kan göra ett hyffsat jobb med det(obs. jag är totalt värdelös på att lacka! :D ).

Håller med yanis om att det skulle underlättat betydligt om du torkat av bilen innan du fotade... Dropparna är tämligen förvirrande, och personligen kan jag inte ens se något fel :lol:

... Jag är dock väldigt nyfiken över vad som orsakat att en 2mån. gammal bil behövde lackas om :roll:
av prahna
Bilen blev nycklad utanför BB på östra sjukhuset kvällen den 4 april.

Var på bilia och de sa att det var slarv och att det inte ska se ut så. De kommer fixa det åt mig så det blir bra.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Bra att de tar ansvar, men jag hade fel ovan, det är ditt bolag som är uppdragsgivare så egentligen ska de driva ärendet.

Repat en ny bil utanför BB, den svenska avundsjukan vet inga gränser :) Vissa sjukhus har ju kameraövevakning, men det är nog för sent att fråga om det nu

Jag provade att dra en ny jordkabel men det funger[…]

Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]

Larm går v70 -07

:-D Movement skulle jag gissa på, verkar g&[…]

Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]