Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Såg precis vad du hittat på senast, visst är det skoj med att plocka på skroten och montera, lätt det största nöjet jag haft med nuvarande bil :wink:
Micce1980 skrev:Såg precis vad du hittat på senast, visst är det skoj med att plocka på skroten och montera, lätt det största nöjet jag haft med nuvarande bil :wink:
Ja det är det roligaste jag vet :D kan gå på skroten i flera timmar, nu sist var jag där när dom öppnade kl9:00 och jag tror att klockan var 11:30 när jag kände mig klar och ändå så fick jag inte med hälften av det jag skulle ha så det blir en ny vända nu till veckan igen :) Blev så glad när jag frågade och fick reda på vad dom skulle ha för original radion att jag glömde bort resten av det som jag skulle ha plus att jag hittade original högtalarna till hatthyllan.
Lucif3r skrev:Är jag ensam om att tycka att det känns underbart att montera nya delar? :lol:
Skruva med gamla och oftast rostiga delar är ju bland det tråkigaste som finns. :roll:
Jo nog är det att roligt med nya delar men när man kan få nästan nya delar på skroten för en bråkdel av nypriset så är det ännu roligare. Man får ju även en känsla av delens skick då man skruvar bort den.
White skrev:Börjar faktiskt handla mer och mer av Bildelsbasen nu när så mycket utgått hos Volvo, man kan göra riktigt bra fynd och få fina grejer. :D
Jämför jag bildelsbasen mot skroten som jag handlar på så har bildelsbasen priser motsvarande Volvo :shock:

Edit: Jag ska ta och göra en jämförelse och se vad jag skulle få betalat för delarna via bildelsbasen om jag skulle ha handlat allt där som jag köpte nu.
Har märkt nu dom gångerna det har varit mörkt ute att inte hela radion lyser det är bara halva som lyser, så det får väl bli ett lampbyte i den framöver 6st lampor sitter det i den om jag minns rätt plus den lampan som lyser upp displayen som är krångligare att byta. Som tur är så lyser den lampan så jag skiter i att byta den :)
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 252
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]