- fre 06 maj 2016, 19:19
Idag har jag tankat bilen. Igen... Milen bara springer springer iväg. 42 liter á 11:28 kronor litern blev det. Trots att tankmätaren nästan stod i botten och trippmätaren visade att jag max kunde köra 6 mil till så verkar det fortfarande ha funnits nästan 10 liter kvar i tanken då det ska vara 52-literstank. Nåväl, bättre det än min förra bil som fick soppatorsk när det enligt mätaren var en åttondel kvar i tanken. :???:
Och nu i helgen får det nog bli storköp på mekonomen. Bilen skriker om att få 4 nya bromsbelägg med monteringssatser, en reparationshandbok och en massa kul kemikalier och andra drycker för att få bort alla ingrodda asfaltsfläckar, flygrost och smuts som sitter på den. Jag blir nästan ledsen av att se den så smutsig som den är...
Och nu i helgen får det nog bli storköp på mekonomen. Bilen skriker om att få 4 nya bromsbelägg med monteringssatser, en reparationshandbok och en massa kul kemikalier och andra drycker för att få bort alla ingrodda asfaltsfläckar, flygrost och smuts som sitter på den. Jag blir nästan ledsen av att se den så smutsig som den är...

Tidigare:
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum