Har dessa i helljuset:
http://www.ebay.com/itm/H7-LED-HEADLIGH ... fT&vxp=mtr
Bra som komplement till det riktiga ljuset från 3 NBB225 med 75w xenon då det ger lite mera bredd än vad halogen kan men lite för blåaktigt för min smak(6500K) och då gämför jag med värstingen Osram Nightbreker Unlimited dom ersatte och inga billiga prylar man köper i butik/mack/feltema som är stearinljus.
Lutar åt Gen8 variant senare med lite mera pulver i samt bättre färgtemp(5000K:ish) utan filter.
Haft LED i dlimljuset, en "50W Osramvariant", fast ljusbild fanns då knappt, bländade mera än gav ljus på backen osv. På S60:n hade jag annan LED som knappt gav nåt sken alls annat än bländade och såg "tuff" ut och att pringa hem om mot XC70 OEM DRL som fungerar som avsett utan felaktiga funktioner.
Till backljkuset så fungerar LED bra, fast mot 15w glödlampa så är allt bättre.
Biltemakittet skulle jag inte ens betala 50 öre för, vet på förhand hur dåligt det kommer bli när det inte är kommer fungera bra utan dioder som lyser 180 grader och har sexak samma placering som glödtråden harf l lamphuset.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..