Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av RaggeNo1
DayDreamer skrev:Kan vara bra sen att byta tillbaka till dom vanliga gula p-ljusen (antar att det är dom ni menar?) när du ska besiktiga jag fick nerslag på att jag hade blå/vita p-ljus och vanliga halogenlampor i halvljuset glöm inte att rycka säkringen till dimljusen då du säkert kommer att få nerslag på dom också eftersom att det sitter LED-lampor där nu.

Tror inte att det ska vara någon fara att köra med vita p-ljus tillsammans med xenon look halvljus då bägge ljusen går åt det vita hållet.
Jag hade xenonvitt i p-ljus (japp, det är de vi snackar om) när jag bes. sist men han sa inget. Var väl bara glad att slippa knappa in det, haha!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok för mig gnällde besiktningsgubben på allt :evil: han tyckte att skärmblinkersen blinkade alldeles för vitt så jag åkte till Biltema och köpte nya orangefärgade blinkerslampor och dom blinkade ännu vitare än dom som satt i :shock:
Användarvisningsbild
av RaggeNo1
DayDreamer skrev:Ok för mig gnällde besiktningsgubben på allt :evil: han tyckte att skärmblinkersen blinkade alldeles för vitt så jag åkte till Biltema och köpte nya orangefärgade blinkerslampor och dom blinkade ännu vitare än dom som satt i :shock:
Hahahahaa xD
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja tyvärr, besiktningsgubben trodde nog att min bil var trimmad eftersom att det var så rent och fint i motorrummet. Alla vet ju har man ett rent och fint motorrum så är bilen trimmad :roll:
Användarvisningsbild
av RaggeNo1
Lucif3r skrev:Ja, det är ju ingen nyhet att det finns dom besiktningsmän som bara SKA hitta något fel på bilen. Jag tror dom flesta utav oss har råkat ut för ett sånt exemplar. :roll:
Ja, jag hade en nitisk jävel en gång. Men, om man tänker efter så är det säkrast att de är noggranna.
Kör ju mina barn i bilen och då vill jag veta att den är tiptop säkerhetsmässigt.

Jag var dock med om ett riktigt dråpslag på en av mina gamla bilar.
En Dodge Caravan, köpte den på en firma för 10k.

När det var dags för bes. var ena tröskellådan lagad med...... trumvirvel........ SILVERTEJP OCH SPACKEL!
Wihooooo, tänkte jag!
Jag ville hemsöka kräket på bilfirman, haha!
Användarvisningsbild
av RaggeNo1
Lucif3r skrev:Säkerhetsdetaljer ska dom givetvis vara noggranna med, men dom ska inte ljuga och hitta på historier och slå ned på saker som är hela/fullt lagliga.
Nej, självklart inte.
Upplever att de som är yngre har lite mer förståelse än de gamla stofilerna.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det verkar variera väldigt som här i stan tillexempel, åk till Clearcar om du vill få igenom bilen som annars inte skulle kunna gå igenom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21

Jo jag har haft lite generatorstrul med samma symp[…]

Va en snabbis och bytte dämpmattan idag, ser […]

Fel centerhögtalare?

B&W har även på bakdörrarna.

Det händer ibland när ABS, TSC, ECS m.m […]