- mån 11 apr 2016, 17:35
Ja tyvärr har jag så lite information över denna ombyggnad så jag kan inte uttala mig alls... På manöverpanelens baksida sitter det en liten fläkt.. Och det sitter 2 relän för dom eftermonterade motorerna som styr luckornas luftflöde.. inga sensorer som originalet.. Där original effektsteg skall sitta har man sågat upp lite för att montera en större täckplåt.. sedan sitter effektsteget från Comes där..
Hilmer skrev:Då vill jag veta hur dom löst det med evapuratorn, för denna bör sitta i värme/kylanläggningen oavsett, och eftersom denna inte passar i en anläggning avsett för endast värme så måste denna bytas, förslagsvis då till Volvo original.
I annat fall har du ett helt annat system under panelerna vilket jag ser som osannolikt, mest troligen handlar det om ett MCC som är ombyggt till ECC eller ECC ombyggt för att få det digitalt. Därför bör det ju gå att montera originaldelar för att få igång systemet.
Ja tyvärr har jag så lite information över denna ombyggnad så jag kan inte uttala mig alls... På manöverpanelens baksida sitter det en liten fläkt.. Och det sitter 2 relän för dom eftermonterade motorerna som styr luckornas luftflöde.. inga sensorer som originalet.. Där original effektsteg skall sitta har man sågat upp lite för att montera en större täckplåt.. sedan sitter effektsteget från Comes där..