Ja det där är utmärkta värmare! :)
Och modellen i fråga monteras mycket riktigt i motorrummet, mot passagerarsidans torpedplåt.
Har du inte denna plåt så måste du med andra ord ta upp två ganska stora hål i din nuvarande + tre mindre hål för skruvarna. Det ska finnas färdiga körnslag i plåten som underlättar håltagningen!
Har du en "metallkloss" på baksidan av torpedplåten så måste även denna tas bort.
Den vinklade, galvade plåtbiten som hålls fast av en slangklämma mot värmeväxlaren på bilden ovan, sitter skruvad i framvagnsbalken.
I övrigt så sitter värmaren bara fast med hjälp av genomföringen i torpedplåten.
På andra sidan plåten, bakom handskfacket, sitter cirkulationsfläkten. Den ser ut som en "elektrisk turbo" och blåser kupéluften genom värmarens övre anslutning och tillbaka in i kupén igen via den undre. Till detta hör ett termostatstyrt spjäll som öppnar när luften som cirkulerar i värmarens hölje har blivit tillräckligt uppvärmd. Gissningsvis för att slippa att det blåser kalluft runt passagerarens ben samt bildas massa kondens i värmaren.
Bränslepumpen sitter monterad i en plåtkonsol på förarsidan av motorrummet, långt ner och baktill mot golvet. Tror det finns färdiga skruvhål där, men är inte hundra heller.
Pumpen matas via ledning från tanken - vanligtvis så skarvar man in sig på bränslereturen från motorn i höjd med böjen ovanför bakaxeln.
Inte helt lätt att hitta bilder på dessa värmare monterade, men här är en som iallafall visar den på plats i motorrummet:
http://www.240sidan.com/bilder/dyz/dyz_motor.jpg
Jag har relativt gott om prylar till div. värmare, och tänker även montera en 07-B i min 245 -77 - mest för att det är en kul utrustning att ha.

-)