- ons 13 apr 2016, 08:24
Jag har hittat en v70 d4 som jag är intresserad av som har följande utrustning. Finns det något den saknar som man skulle kunna eftermontera då detta är en lagerbil?
I mina ögon är den välutrustad men ni kanske har lite fler tips.
Tacksam för alla svar.
Electric silver Met.
477, Läder Prestige
Elinfällbara backspeglar, Elman förarstol m minne, Låsbara hjulbultar, Framstolar m WHIPS-system, Krockgardin
IC i takpanel, Larm - Volvo Guard, Tillsatsvärmare, Eluppvärmt baksäte, Klimatanläggning ECC, Sportchassi,
Insynsskydd i lastutrymme, Belysta make-up speglar, Regnsensor för vindrutan, Sidokrockkuddar fram, Skyddsnät
i nylon, Eluttag fram och bak, Mugghåll mittkonsol fram, Tidur för tillsatsvärmare, Isofixfästen ytterpl. bak,
Trygghetsbelysning, IDIS.Info.System, Nyckelavst. kr-kudde pass, Parkeringshjälp bak, Rattknappar för ljudanl.,
Krockkudde förar+passager, Sportratt med alu-inlägg, ABL- Aktiva Xenonljus, Däcklagningsats med kompr, Elman.
Parkeringsbroms, Rails mörkgrå, Elmanövrerad baklucka, R-design sport pedaler, R-design växelspaksknopp,
Driver Alert System, Sportstolar fram, Luftsymbol i Krom, Golvmattor m kontrastsöm, Start/Stop funktion, Queue
Assist (Automat), Pedestrian Detection, City Safety generation 2, Adaptiv farth m autobroms, Aktivt helljus,
Trafikskylts information, Interiört stämningsljus, Svart list runt sidorutor, Aluhjul Titania DC 18”, Luftkvalitetssystem
CZIP, Keyless Drive-start/lås, Forward Collision Warning, Cyclist Detection, Audio HP Sensus Connect 7,
Miljöklass EURO6, Digitalt Kombi instrument, Panel Milled Aluminium, Backspeglar i blanksvart, Läderkl. m
kontrastsömmar, Däcktryckskontroll iTPMS, El. barnsäkerhetslås, Elvärme i ratt, Bälteskuddar 2-läges, VOC m
fjärrstart parkvärm, Mörkt tonade rutor 5 st, Elmanöv. passagerarstol, Audio 7” PS Harman/Kardon, Eluttag 12v
bak, Hastighetsberoende servo, Laminerat glas runt om, Inbacksp autavbl. kompass, Elfällbara nackskydd bak,
Teknikpkt PRO Sensus, Digitalt kombiinstr. Krom, Sensus Navigation, Parkeringshjälp fram/bak, Taklucka i glas, drag krok