- mån 04 apr 2016, 21:43
Alla är duktiga på sitt sätt. Även fast man inte står bakom hennes musik så finns det ju saker hon säger som är vettiga. Rasism och fientligheter mot HBTq-människor är fortfarande ett stort problem i Sverige. Det är ju rätt tydligt att Volvo signar människor som står för olika saker och för mångfald.
Att en sån här sak påverkar dig så negativt säger ju mer om dig än om Volvo. Barnsligt.
Verdi skrev:Robyn är duktig och har haft en lång karriär. Hon är i första hand en artist. Imam är i första hand ett politiskt statement och i andra hand artist. Tycker jag åtminstone.
Jag är faktiskt allvarlig när jag säger att detta påverkar min vilja att köpa en till Volvo negativt.
Alla är duktiga på sitt sätt. Även fast man inte står bakom hennes musik så finns det ju saker hon säger som är vettiga. Rasism och fientligheter mot HBTq-människor är fortfarande ett stort problem i Sverige. Det är ju rätt tydligt att Volvo signar människor som står för olika saker och för mångfald.
Att en sån här sak påverkar dig så negativt säger ju mer om dig än om Volvo. Barnsligt.
XC60 D4 AWD Classic Summum, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, Onyx black, Polestar, Läderstol Sport, m-grå innertak, Titania 20", Vinterhjul 18" LEDA, Stylekit silver, stänkskydd f+b, stötfångarskydd bak, Spegelkåpor silver