- lör 02 apr 2016, 10:50
#1063498
Hej.
Volvo-Renault V6'an var mycket riktigt värdelös, som det mesta fordonsrelaterat från Frankrike.
Volvo övergav den tidigt -90 tal, tror jag.
Kuriosa:
Den V6'an sitter i DeLorean bilarna också föresten.(Bilen i "Tillbaka till framtiden")
Som sagt så är S/V70 en vidareutvecklad 850 med betydligt MINDRE barnsjukdomar än 850.
Om en sedanmodell av dessa kostar 10.000kr + ska det vara extremt gott skick.
Dyra fälgar och annat kan få det att sticka iväg för PAKETET, (bil +hjul) men BILEN är värd under 10.000kr alla dagar i veckan.
En 850 aut sedan med svart växellådsolja, och rostiga bromsar borde kosta runt 2500 -3500kr.
Många tror att det är guld i dom, eller hävdar "den är ju så fin", men det är nästan alla egentligen om du tittar noga på dom smutsiga opolerade.
Rostiga S/V70 är ovanligt och en ordentlig polering snyggar upp de flesta betyligt.
Micke.
Volvo-Renault V6'an var mycket riktigt värdelös, som det mesta fordonsrelaterat från Frankrike.
Volvo övergav den tidigt -90 tal, tror jag.
Kuriosa:
Den V6'an sitter i DeLorean bilarna också föresten.(Bilen i "Tillbaka till framtiden")
Som sagt så är S/V70 en vidareutvecklad 850 med betydligt MINDRE barnsjukdomar än 850.
Om en sedanmodell av dessa kostar 10.000kr + ska det vara extremt gott skick.
Dyra fälgar och annat kan få det att sticka iväg för PAKETET, (bil +hjul) men BILEN är värd under 10.000kr alla dagar i veckan.
En 850 aut sedan med svart växellådsolja, och rostiga bromsar borde kosta runt 2500 -3500kr.
Många tror att det är guld i dom, eller hävdar "den är ju så fin", men det är nästan alla egentligen om du tittar noga på dom smutsiga opolerade.
Rostiga S/V70 är ovanligt och en ordentlig polering snyggar upp de flesta betyligt.
Micke.
Kör inte Volvo själv länge men har mekat med åtskilliga och i relativt färskt minne.