- tis 22 mar 2016, 10:46
#1060387
V90 T6 Recharge Core Edition
C70 T5 cabriolet
740 GLT 16 Valve -88b
164 1973 (såld)
V90 Cross Country D4 AWD Advanced SE (såld)
XC60 D3 Summum (såld)
V70 D4 Dynamic Edition -13 (såld)
V90 1997 (såld)
PV544 Special II 1960 (såld)
740 GL -87 (såld)
Hej
Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa en V60CC D4 AWD. Jag körde en rejäl vända i en demobil med fälgarna 19" Bor. Snyggt som bara den, men lite för stötig och struttig gång för min smak. Nu börjar jag bli orolig att det blir för stötigt även med 18". Detta är ju såklart väldigt subjektivt, men ni som kört med både på både 18" och 19", hur upplever ni skillnaden?
Jag vill helst inte gå ner ända till 17", jag tycker bilen förlorar för mycket i utseende.
Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa en V60CC D4 AWD. Jag körde en rejäl vända i en demobil med fälgarna 19" Bor. Snyggt som bara den, men lite för stötig och struttig gång för min smak. Nu börjar jag bli orolig att det blir för stötigt även med 18". Detta är ju såklart väldigt subjektivt, men ni som kört med både på både 18" och 19", hur upplever ni skillnaden?
Jag vill helst inte gå ner ända till 17", jag tycker bilen förlorar för mycket i utseende.
V90 T6 Recharge Core Edition
C70 T5 cabriolet
740 GLT 16 Valve -88b
164 1973 (såld)
V90 Cross Country D4 AWD Advanced SE (såld)
XC60 D3 Summum (såld)
V70 D4 Dynamic Edition -13 (såld)
V90 1997 (såld)
PV544 Special II 1960 (såld)
740 GL -87 (såld)