- lör 12 mar 2016, 16:21
Så strax börjar letandet igen på vinterdäck denna gången. Har aldrig nånsin åkt på så perfekta däck, sedan övergången
från Diagonaldäck till de första Michelin X däcken, som var Radiala....hmm, snart 45 år sedan :-O)
Fick i och för sig åka till Gotland för att fixa detta men passade på att hälsa på syrran osv.
Perra83 skrev:Så hände det med sommarsulorna, fick tag i 4 nya Michelin HP Tour för 5000:- monterat balanserat o klart.wissel skrev: Vet ju att nästa vinter sitter jag på en kostnad på 4 nya Dubbdäck och mina egna är gränsfall, jag har aldrig tidigareDå har du all tid i världen att leta på fyra nya. Rätt va det är kan det komma ett fint erbjudande någonstans.
ens tänkt tanken på detta under tiden jag var i "arbete" men som gnällig (hmm Fattig pannsjo" så dyker det upp.
(D)
Så strax börjar letandet igen på vinterdäck denna gången. Har aldrig nånsin åkt på så perfekta däck, sedan övergången
från Diagonaldäck till de första Michelin X däcken, som var Radiala....hmm, snart 45 år sedan :-O)
Fick i och för sig åka till Gotland för att fixa detta men passade på att hälsa på syrran osv.

XC90 2,5T/AWD/ Automat,
Modellår 2003
28 000mil.
[color =#4000FF]Min Trotjänare.[/color]
Modellår 2003
28 000mil.
[color =#4000FF]Min Trotjänare.[/color]