- lör 05 mar 2016, 07:16
Mvh.
milktrucker skrev:Låter inte genomtänkt att köpa en bil utan art ha sett, känt o provat först.Hej, du har absolut rätt men vi har redan väntat alldeles för länge med bilköpet (SUV frugans drömbil). Jag har svårt för att gilla/köpa bilar med "osportig" yttre design och vart väldigt förtjust i Tiguan R-line. Självklart spelar priset stor roll, tycker VW har väldigt bra pris/rabatt just nu på komplett bil om man hittar rätt återförsäljare. Jag försökt jämföra med andra Suvar, särskilt dom som är helt nya och tyckt att dom inte tilltalar i design. Nya Toyota Rav-4hybrid gillade jag motorn på men den är absolut för tråkigt utseende.
Dessutom köpa en helt ny bil med stenåldersteknik, både bensinmotorn o dieselmotorn är typ 100 år gamla.
Vem vet vad som händer i framtiden? - 1 miljar kineser kommer skaffa en bil och efterfrågan på bränsle gå i höjden samtidigt som antalet nya oljefyndigheter minskar stadigt, vilket kan resultera i literpriser över 20 kr per liter.
Köp en framtidssäkrad bil, biogas eller hybrid som kommer bli lätt att sälja när den tiden kommer
Mvh.