- fre 18 maj 2007, 12:39
citat av grundaren "the shops are full of good products that collects dust on the shelfes, MLM creates passion for products"
fritt översatt: "butikerna är fulla av utmärkta produkter som bara samlar damm på hyllorna,
MLM (MultiLevelMarketing) skapar passion/hängivelse av användarna för produkten"
Se tidigare inlägget Hufvudstadbladet Hfors
Så har alla inkl. du som läser fått höra om denna revolutionerande bränsleprodukt.
Skillnaden (tyvärr) är att ni inte känner = litar på mig!
Skaparen av produkten Jack, säger uttryckligen
MLM is the 100% right method for THIS product!
och vänner!
...hur många har inte hört om ex. TupperWares BRA plastprodukter och framgångar.
Det finns massor av BRA (och dåliga) andra produkter ute på nätet,
och säkert redan bland våra grannar, vänner som upptäck dom.
HJÄLP MIG DÅ "cykler"! VAD SKALL JAG (får jag) SÄGA som är TROVÄRDIGT???
JAG VILL BARA DU OCH ANDRA SKALL SPARA 100:- /TANKNING
VÅGA TESTA SJÄLV = ENDA RIKTIGT ÄRLIGA TESTEN!
Jag har till och med gratis delat ut dessa kapslar!
cykler... Det är ju logisk kullerbytta om jag GRATIS delar ut något som är helt verkningslöst!
gröna politiker och statliga myndigheter kommer troligen att ganska snart upptäcka den positiva miljöeffekten MPGCaps utgör (förutom energibesparingen på den icke förnybara oljan )!
MEN fram tills dess, i med en kapsel per tankning, och kör 100:- längre,
innan staten tar även denna 100-lapp ifrån dig
Vi blir ALLTFLER > 73 000 mycket nöjda användare maj 2007!
Vem säger nej till en 100-lapp = 4 - 6000:-/år
som ligger och väntar på DIG
att bli upplockad!
))
Mvh /B
cycler skrev: Oerhört underhållande läsning!!!Svar: MLM är vald som marknadsmetod,
Sällar mig till majoriteten...
Ställer dessa enkla frågor: OM pillret är sant...
Varför hör vi propaganda från en privatperson?
citat av grundaren "the shops are full of good products that collects dust on the shelfes, MLM creates passion for products"
fritt översatt: "butikerna är fulla av utmärkta produkter som bara samlar damm på hyllorna,
MLM (MultiLevelMarketing) skapar passion/hängivelse av användarna för produkten"
cycler skrev: Varför skriver inte vanliga tidningar om detta?Dom gör det...allt mer
Se tidigare inlägget Hufvudstadbladet Hfors
cycler skrev: Varför får privatpersoner som du Bengt sälja detta?MLM, rekommenderades produkten av en nära vän (som jag 100% litade/litar på)!
Så har alla inkl. du som läser fått höra om denna revolutionerande bränsleprodukt.
Skillnaden (tyvärr) är att ni inte känner = litar på mig!

Skaparen av produkten Jack, säger uttryckligen
MLM is the 100% right method for THIS product!
cycler skrev: Pillret kan mycket väl vara sant men varför då all denna konstiga marknadsföring??MLM är inte konstigt...tack vare Internet kommer allt fler kanska alla nya BRA produkter via nät
och vänner!
...hur många har inte hört om ex. TupperWares BRA plastprodukter och framgångar.
Det finns massor av BRA (och dåliga) andra produkter ute på nätet,
och säkert redan bland våra grannar, vänner som upptäck dom.
cycler skrev:
Framför allt Bengt, hur skall vi ta dig trovärdig när du upprepar dig med säljsnacket hela tiden?? Börjar låta som en gammal hackig skiva......vilket i mina öron(ögon?) inte är trovärdigt.
HJÄLP MIG DÅ "cykler"! VAD SKALL JAG (får jag) SÄGA som är TROVÄRDIGT???
JAG VILL BARA DU OCH ANDRA SKALL SPARA 100:- /TANKNING
VÅGA TESTA SJÄLV = ENDA RIKTIGT ÄRLIGA TESTEN!
Jag har till och med gratis delat ut dessa kapslar!
cykler... Det är ju logisk kullerbytta om jag GRATIS delar ut något som är helt verkningslöst!

cycler skrev:Det ligger mycket i detta ditt sista påstående cykler...
Slutligen, är det sant så kommer det som tillsats till bensinen i en snar framtid ändå.
gröna politiker och statliga myndigheter kommer troligen att ganska snart upptäcka den positiva miljöeffekten MPGCaps utgör (förutom energibesparingen på den icke förnybara oljan )!
MEN fram tills dess, i med en kapsel per tankning, och kör 100:- längre,
innan staten tar även denna 100-lapp ifrån dig

Vi blir ALLTFLER > 73 000 mycket nöjda användare maj 2007!
Vem säger nej till en 100-lapp = 4 - 6000:-/år
som ligger och väntar på DIG
att bli upplockad!

Mvh /B