- tis 16 feb 2016, 09:24
Skulle du lägga en popnit från Volvo och en likadan från Biltema bredvid varandra så skulle man nog inte se skillnaden :mrgreen:
Bonden1989 skrev:Ja det är otroligtDayDreamer skrev:Kan säga att Popniten på Helmia (Volvo) här skulle dom ha 28kr styck för :shock: :-(O) Jag behövde 19st så ja hm nej tack28kr!? :shock: Det var det jävligaste! Satt faktiskt och tittade på biltemas popnitar alldeles nyss, så det blir nog såna. :DInte betalar jag 532kr för några jäkla pop nit :evil: Köpte mina på Biltema ser exakt ut som original så dom kan jag rekommendera och dom är svinbilliga jämfört mot Volvo. Dessa var det som jag köpte :D http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Handve ... 000032460/
Då har du en del att göra framöver men först så måste ju paketet komma fram till dig. Tycker att 1500kr inte var så farligt för vinge och skärm det tråkigaste är ju den där jäkla frakten som man glömmer bort jämt.
Haha ja tiden den är för kort det är inte bara utan det är alltid massa för beredelser och sen så ska allt ta tillsvara på
Ja, frakten glömmer man ju alltid bort. Man tänker ju bara på vad sakerna kostar. :roll: Som du säger så var det väldigt billigt. Har kollat runt lite på datorn efter nya skärmar (pirat) och de går ju på mellan 2000 och 2500kr olackade. :|
Jo, du! Ibland önskar man tiden stod still... :roll:

Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)