DayDreamer skrev:Vad jag har förstått eller det som jag har läst är att det sitter andra högtalare i dörrarna något kallade dyn-audio högtalare.Dynaudio är ett märke ;) . Danskt om jag inte minns helt fel, och är i premium-klass(=dyrt)
Som det ser ut på ett koplingsschema till RTI så verkar det vara med någon TV-tuner betyder det att man kan kolla på TV via gps-skärmen? Det är svårt att se men allra längst ner på schemat står det tv tuner och det går en kabel därifrån till skärmen.
http://i65.tinypic.com/jajkle.jpg[/quote]
Ja du kan koppla in en TV-tuner där. Det är givetvis ytterligare en extrautrustning, och tillhör inte RTI'n. Jag vet inte hur kontakten ser ut, men det borde inte vara speciellt svårt att koppla in t ex en backkamera istället för tv-tuner.
White skrev:Jäklar! Jag blir helt matt av ett sådant kopplingschema! :lol:Ähhh, vaddå. Det där var ju enkelt att läsa. bara raka linjer ju :) Det enda jobbiga är att dom använder specifika siffror istället för komponentbeskrivning, som är förklarade i ett annat kapitel av kopplingsschema-boken. Så utan det kapitlet är schemat tämligen meningslöst, mer än att kolla vart en specifik kabel går någonstans.