- tis 12 jan 2016, 09:50
On Call (ihop med värmare) är för mig idag en av de viktigaste extrafunktionerna i bilen. Jag skulle inte vilja vara utan den av massor med skäl, men främst att man kan fjärrstarta bilen även om man är en bra bit ifrån den, vilket fjärren inte klarar. Vad det gäller störningar så har vi (frugan har ocks On Call) haft problem med själva tjänsten ett par ganger, vilket är skitfrustrerande då det sker. Fast banken har haft fler störningar de senaste åren, för att inte tala om e-posten... Så i det stora hela är vi väldigt nöjda.
Om det är dyrt, ja det kostar en slant, men så kostar även fjärrstart och timer en bra slant dom också.
Om det är dyrt att förlänga tjänsten ?
Ja det är det, men samtidigt är en hundring i månaden i det stora hela transportpaketet inte avgörande.
Undrar just om jag kan fjärrstarta nya bilen, det blir i så fall ytterligare en trevlig funktion.. :)
/Thomas
Om det är dyrt, ja det kostar en slant, men så kostar även fjärrstart och timer en bra slant dom också.
Om det är dyrt att förlänga tjänsten ?
Ja det är det, men samtidigt är en hundring i månaden i det stora hela transportpaketet inte avgörande.
Undrar just om jag kan fjärrstarta nya bilen, det blir i så fall ytterligare en trevlig funktion.. :)
/Thomas
Insert punchline here !_____________________________