- fre 08 jan 2016, 02:09
Nej det är en XC 70 -04. Provade även polarens xc70 också en 04. Där ska det inte vara några problem väl?
Moderator: Moderatorer
Kuisma skrev:Jag kommer inte så långt som att jag kan läsa ut vin. VIDA startar och DICE hittas av diagnostic men det blir ingen kontakt mellan vida och dice. Jag håller på att bli knäpp på detta. Då hade jag en helt nyinstallerad dator som utgångspunkt.Vad säger diagnostiken i vida diagnostic?
Det finns ingen här i östra Skåne eller västra Blekinge som skulle kunna hjälpa mig innan jag får spel fullständigt.
Kuisma skrev:Så här ser det ut på DICE diagnostic och en bild på Vida. Hoppas att det går att se. Det är första gången jag försöker ladda upp foton här.Tror att du behöver installera om dice USB driver
leiwi skrev:Nej, har inget med DICE driver att göra.Kuisma skrev:Så här ser det ut på DICE diagnostic och en bild på Vida. Hoppas att det går att se. Det är första gången jag försöker ladda upp foton här.Tror att du behöver installera om dice USB driver
Din dice borde synas i fönstret ,där det bara är ett kryss på bilden
zxcvbn skrev:Någon som har länk till en VIDA som fungerar på en V70 -07? 2.4D , strul med värmaren och vill nolla felkoderna.
http://www.ebay.com/itm/2014D-VOLVO-Vid ... SwsFpWTWt1
Funkar den för min bil? Är dem svår att förstå sig på ? Tanken är att slippa dyra verkstadsbesök (Kostar ju 1000 spänn varje gång Volvo ska nolla värmaren) Jag har en HP Dator 5 år gammal.
zxcvbn skrev:zxcvbn skrev:Någon som har länk till en VIDA som fungerar på en V70 -07? 2.4D , strul med värmaren och vill nolla felkoderna.
http://www.ebay.com/itm/2014D-VOLVO-Vid ... SwsFpWTWt1
Funkar den för min bil? Är dem svår att förstå sig på ? Tanken är att slippa dyra verkstadsbesök (Kostar ju 1000 spänn varje gång Volvo ska nolla värmaren) Jag har en HP Dator 5 år gammal.
Citerar mig igen. Ì hopp på hjälp,
Hjuksprut som "äter" på f&aum[…]
Låter som glapp eller fel i givardel, byte a[…]
Testat med injection cleaner? Kompressionsprov gjo[…]