- ons 30 dec 2015, 16:22
1. Kör lågt pumptryck i mjukvaran för Gen 5 så håller det men 4-hjulsdriften blir svag och ultraslö.
2 Kör högt pumptryck i mjukvaran för Gen 5, då funkar 4-hjulsdriften rätt ok men skiten håller inte ihop någon längre stund.
Dessa tokbesparingar suger tycker jag. Hade gärna lagt några kronor extra för att fått behålla Gen 4 som var hypersnabb och höll extremt bra.
nnorkk skrev: De antydde dock att den nya programvaran är ett måste för att pumpen bak ska hålla. De medgav även att det börjat komma en hel del problem med systemet, jag tolkade det som att det bara var en tidsfråga innan just detta skulle hända.Haldex Gen 5 fortsätter att framstå som riktigt billig skit, de kraftiga besparingarna mellan Gen 4 och Gen 5 gör att man får välja.
1. Kör lågt pumptryck i mjukvaran för Gen 5 så håller det men 4-hjulsdriften blir svag och ultraslö.
2 Kör högt pumptryck i mjukvaran för Gen 5, då funkar 4-hjulsdriften rätt ok men skiten håller inte ihop någon längre stund.
Dessa tokbesparingar suger tycker jag. Hade gärna lagt några kronor extra för att fått behålla Gen 4 som var hypersnabb och höll extremt bra.
Senast redigerad av 1 VolvoB20, redigerad totalt 0 gånger.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
- By valln