Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

iceman92kimi skrev:Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln först
Har du kombi?
Vart på vägen var det avnött?
Var du tvungen att montera ner inredningen mellan säkringarna och gångjärnet för att komma åt?

Jag har varit inne på ditt spår men såg ingen skada på kabeln vid själva gångjärnet och sen kunde jag inte se mer...
PappaPer skrev:
iceman92kimi skrev:Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln först
Har du kombi?
Var du tvungen att montera ner inredningen mellan säkringarna och gångjärnet för att komma åt?

Jag har varit inne på ditt spår men såg ingen skada på kabeln vid själva gångjärnet och sen kunde jag inte se mer...
psss V70 är kombi, annars heter det S70 ;)
garinge skrev:
PappaPer skrev:
Har du kombi?

psss V70 är kombi, annars heter det S70 ;)
:D
Detta äR ett standard problem! Axeln till torkaren kärvar ihop med ytterröret! Ganska enkelt att fixa.plocka av torkaren dela på locket där axeln går in sätt på muttern smörj med rostlösare banka försiktigt med hammare så att inte gängorna går sönder. Lirka loss axeln från röret, detta är det svåra. När väl axel är loss så ska röret rensas på rost, salt mm. Ev. Använd borr. När allt är rengjort smörj med kopparpasta eller vattenfast fett. Montera ihop allt.
För att få ihop allt rätt så ta en bild med mobilen!
Trasig ABS givare, men var?

Du behöver en bättre läsare.

Womens From Your Town - No Verify - Anonymous Adul[…]

Holy Moses. Tvättar varje dag j Har +100 par[…]

Har haft det riktigt kallt ute som lägst -35 […]