DayDreamer skrev:Du har inte kollat hur stiften ser ut när du har kört en stund på startmotorn innan bilen startar? Tänkte ifall dom var blöta eller torra. Hör du bränsle pumpen om den låter när du vrider på tändningen? Vet inte om det spelar någon roll men kom att tänka på om bränslepumpsreläet inte orkar att sluta när det är kallt ute utan det dröjer en liten stund och därför går bilen längre på startmotorn innan den hinner bygga upp bränsletryck när reläet väl sluter.
Näe det har jag faktiskt inte, är ju så svårt att förutspå när den är seg och inte, den var snabbare nu idag, dock börjat motorelektroniklampan lysa nu för 3e gången på 2 veckor(!) så ska kolla vad den klagar på denna gång, antar LMM eller Impulsgivaren igen.
Vet att folk vart inne på bränslereturen på pumpen, men att köra på tändningen några gånger för att bygga upp tryck känns som det funkar ibland och ibland inte, så känns mer som det är något annat som orsakar det :S